Monday, September 29, 2014

7:11 PM
BAD MOOD..?  ...NOT AGAIN  !
           ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Παλι ...κακοκεφιες βρε παιδια   ;
Για να σας ανεβασω λιγουλακι το ηθικο  !
ΦΥΓΑΜΕ....
            ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΟΥΦΟ  :   Καναμε βιντεοκληση και για την
πλακα μου καλυψα το προσωπο μου με μια πετσετα  !
Μου λεει  :  Ποιος εισαι  ;
Της λεω  :   Εγω ειμαι , σε παιρνω με..αποκρυψη  !!!
             ×××××××××××××
- Καλημερα σας !  Μηπως ψαχνετε για προσωπικο  ;
- ( Μεςτα νευρα )..Αι φυγε απο δω ρε  !
- Μα πως μιλατε ετσι κυριε  ;
- Συγγνωμη , δεν ηθελα να σας..προσλαβω  !!!
              ×××××××××××××
10 χρονων πιτσιρικια παιζουν ακριβως εξω απο το σπιτι μου .
Μιλαμε για 50 " μ@λ@κ@ " ...το δευτερολεπτο  !
               ×××××××××××××
- Ειπα ν'αρχισω διαιτα σημερα...
Παω στην κουζινα και τι βλεπω  ;  Κρεμα καραμελε πανω
στο τραπεζι ! 
Ανοιγω το ψυγειο , μεσα..κορμος σοκολατας  !
Πωπωω , τι να κανω  :  Μπρος κορμος και πισω..κρεμα  !!
                ××××××××××××××
ΠΟΛΥ ΚΟΥΦΟ  :  -  Πηγες τελικα στον γιατρο  ;
-  Ναι
-  Και τι σου ειπε  ;
-  30 ευρω παρακαλω..
-  Οχι ρε , τι ειχες εννοω !
-  20 ευρω..
-  Ρε βλακα , τι προβλημα ειχες θελω να μαθω  !!
-  Μου ελειπαν 10 ευρω..!!!!!!!
                   ××××××××××××××
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΦΟ  :   
-  Πειτε μου γιατρε , τι ακριβως εχω  ;
-  Δεν βρισκω σαφη αιτια για τα συμπτωματα σας .  Μαλλον
   θα φταιει το ποτο..
-  Ενταξει γιατρε . Να ξαναρθω οταν θα..ξεμεθυσετε  ;
              ************************************
Και για να σας χαλαρωσω λιγο..πιο πολυ  :  ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ  !!
ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ..ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ ΣΑΣ...ΔΟΥΛΕΥΕΙ  !  ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΗ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ
ΑΡΙΘΜΩΝ  :   -  Το νουμερο των παπουτσιων σου , 
πολλαπλασιασε το  επι 5 .
-  Προσθεσε 50 .
-  Πολλαπλασιασε επι 20 .
-  Προσθεσε 1014 .
-  Αφαιρεσε απο το αποτελεσμα , την χρονια που γεννηθηκες .
-  ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ....
-  Τα 2 πρωτα ψηφια ειναι το νουμερο των παπουτσιων σου ,
   και τα 2 επομενα , η ηλικια σου  !!!!
Καλοοο εεεε  ;
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷=÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷