Tuesday, September 23, 2014

11:05 PM
Οταν ο blogger τηρει τις υποσχεσεις του  !
              ×××××××××××××         ××××××××××××
Για τους παρατηρητικους followers του site , θυμιζω
απλως οτι στο πιο κατω μερος του home page..ενας απο
τους σημαντικους λογους υπαρξεως του gadamseye..και
πιστης εφαρμογης του motto του , θα ηταν να μπορουν
οι " πιστοι " του να χαμογελουν και να διασκεδαζουν 
δοθεισης της ευκαιριας !
-  Ας κανουμε λοιπον μια προσπαθεια και ας ελπισουμε
οτι το ζητουμενο εχει επιτευχθη , αφου διαβασετε 
τα οσα ακολουθουν.....
             ××××××××××××××       ×××××××××××××
ΠΟΝΗΡΑ  :   -  Γυναικα μπαινει στο φαρμακειο και ζηταει
δηλητηριο ..
-  Φαρμακοποιος  :  Τι το θελετε το αρσενικο  κυρια μου  ;
-  Να σκοτωσω τον αντρα μου  !
- Μα τι λετε κυρια μου , δεν μπορω να σας πουλησω αρσενικο
για να σκοτωσετε εναν ανθρωπο..
Τοτε η κυρια βγαζει απο την τσαντα της μια φωτογραφια ,
οπου ο αντρας της εχει την γυναικα του φαρμακοποιου στα
τεσσερα...
Ο φαρμακοποιος παιρνει την φωτογραφια στα χερια του ,
την κοιταει προσεκτικα..και καταληγει  :  Τωρα μαλιστα .
Δεν μου ειπατε εξ'αρχης οτι εχετε και..συνταγη  !!!
                ×××××××××            ×××××××××
Μετα την ερωτικη πραξη , ο συζυγος ρωταει την γυναικα του  :
-  Σ'αρεσε αγαπη μου  ;
( και εκεινη ) -  Σαν ταινια του Αγγελοπουλου ηταν...
Δηλαδη , επανερχεται ο συζυγος :   -  Εννοεις οτι ειχε μεγαλη
διαρκεια και..παω για τον Χρυσο Φοινικα  ;
-  Οοοοχι , εννοω οτι δεν καταλαβα τιποτα  !!
                ××××××××××           ××××××××××
Το ανδρογυνο καθεται στον καναπε . Ο ανδρας ρωταει
την συζυγο  :  -  Παω στοιχημα οτι δεν μπορεις να μου πεις
μια φραση που να με κανη ταυτοχρονα ευτυχισμενο και
δυστυχισμενο  !
Και η γυναικα  :  -   Αγαπη μου..την εχεις μεγαλυτερη
απο τον υδραυλικο  !!
                  ××××××××××          ×××××××××××
ΚΟΥΦΟ  :   Συνομιλουν δυο ξανθιες...
-  Αστα , παρ'ολιγο να χτυπησω φοβερο γκομενο..
Τελευταια στιγμη..ανεβηκε στο πεζοδρομιο  !
                   ××××××××××          ×××××××××××
ΚΟΥΦΟ  :   Πωωπωωωω ρε φιλε , τα μακαρονια σου εγραψαν ..
-  Ναι ρε , αφου ηταν πενες  !!
               ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷       ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
ΑΥΤΑ ΤΑ "ΟΛΙΓΑ " ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ . ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΟΛΥ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  !