Sunday, September 21, 2014

11:38 PM
Λιγο γελιο...Κανει παντα καλο  !
       ×××××××××××       ××××××××××       ××××××××××
Παμε λοιπον...
-  Τα αισθηματα μου ειναι αναμεικτα .
Ειναι σαν να βλεπης την..πεθερα σου να πεφτη στον γκρεμο..
αλλα με το αυτοκινητο σου  !
               ÷÷÷÷÷÷÷÷÷         ÷÷÷÷÷÷÷÷÷
- Παει η αλλη 80 χρονων και ψηφιζει οικολογους .
...  Οικολογρια  !
               ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷          ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
ΑΠΟΡΙΑ  :  ....Αφου το φως ταξιδευει γρηγοροτερα απο τον
ηχο , εγω γιατι πρωτα ακουω τις μ@λ@κιες και ΜΕΤΑ 
μου αναβουν τα λαμπακια  ;  ( ελα ντε.. ) .
               ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷          ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
ΚΟΥΦΟ  :  -  Πως λεγονται δυο ξανθιες που παιζουν κρυφτο  ;
                  -  Αγνοουμενες  !!!
                ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷          ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
  -  Συζητουσαν δυο φιλοι και καποια στιγμη λεει ο ενας
     στον αλλον  :
  -  Εχεις εξομολογηθει τωρα τελευταια  ;
  -  Που το θυμηθηκες αυτο, ρε συ τωρα  ;
  - Εε, πως . Εγω θα σου προτεινα να πας .
  - Δεν θασαι καλα ρε .  Απο το δημοτικο εχω να παω..
  - Εε , να !  Σου το ζηταω σαν χαρη . Θελω να απασχολησης
    για λιγο τον παπα , γιατι θελω να παω με την παπαδια .
  - Πεστο ντε !  Αν ειναι ετσι , να παω ρε φιλε ...
    Και πηγε ( να εξομολογηθη ) . Και ολο και θυμοταν και καποια
    αλλη αμαρτια , κι'αλλη , κι'αλλη...
    Αλλα καποια στιγμη δεν αντεξε  :
  - Παπα μου , τωρα που εξομολογουμαι , μου φαινεται οτι
    διαπραττω και νεα αμαρτια .
  - Τι εννοεις τεκνον μου  ;
  - Ε, να  !  Κανω πλατες στον φιλο μου και σε καθυστερω για
    να παη αυτος με την παπαδια σου  !  Ημαρτον  !
    Και ο παπας πολυ ηρεμος  :  
  - Εγω τεκνον μου , θα σου προτεινα να τρεξης γρηγορα σπιτι 
    σου...γιατι η παπαδια εχει πεθανει εδω και 2 χρονια  !!!
                ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷        ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
    Παει ενας γυφτος στον οδοντιατρο.  Καθεται στην καρεκλα ,
    και ανοιγει το στομα .
    Σκυβει ο οδοντιατρος..και τι βλεπει  ;  Ολα τα δοντια , μπρος
    πισω , πανω κατω..χρυσα !
    Ξανακοιταει αλλα δεν βλεπει κανενα ελλατωμα .
    Οποτε ρωταει  :  -  Σφραγισμα  ;
    Και ο γυφτος  :  -  Οοοχι  !  Συναγερμο   !!!!!!!!
                   ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷          ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Σας αρεσαν  ;   ....Εμενα πολυ  !