Tuesday, September 23, 2014

11:01 PM
Πως τα φαινομενα απατουν..πολλες φορες  !
         ××××××××××××××       ××××××××××××
...Την ιστορια που θα παρακολουθησετε παρακατω και που
ειναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ αληθινη , μου περιεγραψε με καθε λεπτομερεια ενας σχετικα νεος ανθρωπος , που με αρκετο
αυτοσαρκασμο , αποκαλει τον εαυτο του..." πρωην αποτυχημενο "  !
          ××××××××××××××       ××××××××××××
Σας την μεταφερω αυτουσια  :
....Και ομως , ( αρχισε να μου λεη )..εγω με την οικονομικη
κριση περναω καλυτερα  !
Και συνεχισε..Δεν ειμαι ουτε πλουσιος , ουτε πολιτικος , ουτε
εχω..ενεχυροδανειστηριο χρυσου , ουτε ειμαι Γερμανος που
ζει στην Ελλαδα . Απλως ΔΕΝ ακολουθησα τις συμβουλες
των γονιων μου . Ποτε δεν εκανα οικονομιες , δεν αγορασα
σπιτι η εξοχικο για τα παιδια μου , δεν πηρα στεγαστικο δανειο,
δεν αγορασα μεγαλο αυτοκινητο για να τους παρεχω ασφαλεια και ανεση , ξοδευα ολα μου τα χρηματα στα μπαρ , στις ταβερνες , στα εστιατορια , στα μπουζουκια , στα ρουχα και
στα ταξιδια . 
( ..και ενω ο blogger τον παρακολουθουσε με ενδιαφερον και
απορια..αυτος συνεχισε ακαθεκτος ) !
-  " Εφαγα " ακομη και την κληρονομια που μου αφησαν οι γονεις μου στην διασκεδαση και την καλοπεραση .
Στο σχολειο , οταν οι συμμαθητες μου διαβαζαν , εγω εκανα
κοπανες και τελικα επειδη ειχα μεσον , διοριστηκα στο Δημοσιο , δεν εφαγα τα χρονια μου σε πτυχιακες και
μεταπτυχιακες , δεν ξερω τι σημαινει η λεξη λειτουργικα
εξοδα , βιωσιμοτητα , ουτε ξερω τι ειναι το ΣΔΟΕ , ουτε τι
ειναι το κλεισιμο βιβλιων .
Αρκετοι απο τους συμμαθητες μου δεν βρηκαν ποτε καλυτερη
δουλεια απο μενα η απολυθηκαν .
 
                          ××××××××     ×××××××
...Η ωμοτητα της περιγραφης του..δεν με ενοχλουσε και τον αφησα να συνεχιση !
-   Οσοι εγιναν ελευθεροι επαγγελματιες ζουν με εναν
καθημερινο τρομο η φυτοζωουν η ..φαληρισαν .
Εγω , αντιθετα δεν ημουν αυτο που λενε " νοικοκυρης " και
τελικα με την οικονομικη κριση και τα " δικαια " μετρα
που εχουν ληφθει , δικαιωθηκα !
Μπορει να εχω υποστει μειωση στον μισθο μου , αλλα αν τα βαλης κατω , περναω ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !
Μενω σε ενα καταπληκτικο σπιτι το οποιο πριν την κριση ΔΕΝ
θα μπορουσα ΠΟΤΕ να νοικιασω , ασε που ο ιδιοκτητης οποτε
του δινω το ενοικιο στην ωρα του , με κοιταει λες και βλεπει
την Monica Belucci..με μαγιο !
Εχω αγορασει μεταχειρισμενο μεν 1.600 κυβικα αυτοκινητο ,
παντως πολυ καλυτερο απο αυτο που ειχα πρι ν την κριση ,
και το κυριοτερο , με πολυ λιγοτερα λεφτα .
Και βεβαια επειδη δεν εχω ακινητη περιουσια και επομενως
ΤΙΠΟΤΑ στο ονομα μου , δεν πληρωνω ΚΑΝΕΝΑ χαρατσι ,
ανηκω δηλαδη στις λεγομενες ευπαθεις ομαδες !
Δεν πληρωνω τελος ακινητων στην ΔΕΗ , δεν πληρωνω
εισφορα αλληλεγγυης , δεν πληρωνω τελος επιτηδευματος ,
αλλα και πρακτικα ουτε φορο εισοδηματος γιατι μου τα κραταει το κρατος απο τον μισθο μου .Οτι παιρνω ειναι
καθαρα στο χερι .
   
                              ×××××××××××××××
...Ασε που η διασκεδαση εχει γινει πολυ πιο φθηνη , σε ολα τα μαγαζια και τα ξενοδοχεια .
Και βεβαια ολα αυτα τα χρονια που οι συγγενεις και οι φιλοι μου εκαναν οικονομιες , πηραν δανεια και δεν πουλησαν την
κληρονομια που τους αφησαν οι γονεις τους , για να αγορασουν ενα σπιτι η ενα οικοπεδο για την οικογενεια τους , τωρα
βρισκονται σε απογνωση και κινδυνευουν να χασουν σπιτια ,
αυτοκινητα , εξοχικα ολα !
...Ενω εγω , οχι μονον δεν στερηθηκα τιποτα ολα αυτα τα χρονια , αλλα περασα καλα και τωρα περναω καλυτερα .
Επειδη ειμαι μεγαλοψυχος δεν θα τους αποκαλεσω " κοροιδα ",
παρολο που εκεινοι με χαρακτηριζαν μεχρι πρι λιγα χρονια
ανεπροκοπο , χαραμοφαη και χαμενο κορμι , πρεπει ομως να
τους πω , οτι στην Ελλαδα της κρισης ΔΕΝ ισχυει η γνωστη
παροιμια " τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν " , γιατι εγω
ουτε μαγειρεψα..ουτε πεινασα  !
(  ....Και ενω ο blogger σχεδον αναυδος παρακολουθουσε τον
χειμαρρωδη μονολογο , ηλθε και η χαριστικη βολη !! ) .
-   ......Το οτι δεν σπουδασα με γλυτωσε απο ασκοπα ετη σπουδων , ασκοπα εξοδα , εγω εργαζομουν απο πολυ νωρις
και ετσι σε λιγο βγαινω στην συνταξη και θα περναω φινα !
Αντιθετα , οι σπουδασμενοι συμμαθητες μου θα εργαζονται
και θα πληρωνουν ΤΕΒΕ...μεχρι τα 67 τους !
                       ×××××××××      ×××××××××
...Δεν αφησα τον " τεως αποτυχημενο " να συνεχιση , ο κυνικος
του λογος με ειχε σοκαρει αρκετα...και αφηνω σε εσας
να κανετε..δευτερες σκεψεις !!
          ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷