Sunday, September 28, 2014

8:24 PM
Πεσμενοι  ;  Κανενα προβλημα  !
              ×××××××      ×××××××
- Βαλε μου σε παρακαλω μισο κιλο φετα...
- Ειναι 650 , να τ'αφησω  ;
- Ναι...Αστο και βαλε μου μισο κιλο φετα  !!!
              ××××××××     ×××××××
- Θα ηθελα κερακια για την τουρτα γενεθλιων της
γυναικας μου .
- Ποσα κερακια θα θελατε  ;
- Τριαντα...οπως παντα  !!
               ××××××××     ×××××××
Ο παππους ξυνει το αυτι του με..ενα κλειδι...
- Τι λεει παππου ,θα παρη μπροστα η να σπρωξουμε !
                ××××××××     ×××××××
ΚΟΥΦΟ  :  Σε ειδα με ειδες...σου εκλεισα το ματι....το ειπες
στον αντρα σου....μου εκλεισε και το αλλο  !!!!!!
                ××××××××      ×××××××
ΠΟΛΥ ΚΟΥΦΟ  :   Με πλησιαζει ενας νεαρος και μου λεει  :
- Θελω 50 λεπτα , να φαω μια τυροπιτα .
-Τοσο πολυ  ;  Εγω την τρωω αμεσως  !!!
                 ××××××××       ××××××××
 ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΚΟΥΦΟ  :   Αν δεν κοιτας τον αλλον
οταν κανης προσπεραση...τοτε δεν εισαι Ελληνας  !!!
                  ××××××××       ××××××××
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ,
ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ..( Δεν εχουμε μονον εμεις χιουμορ ).
                         ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Τhe teacher  :  -  Can you tell me the names of three kings , who
have brought happiness and peace into people's lives  ?
-  A student  :  Smo-king , Drin-king , Fuc-king   !!!!
===================================================