Saturday, May 14, 2016

7:19 PM



Κοιταξτε παιδιά...τό πραγμα μέ τά μνημόνια οσο πάει καί χοντραίνει...

Δυστυχως μπορω νά βοηθήσω μέ εναν καί μόνον τρόπο....

Μέ μπόλικο γέλιο , υπό τήν προυπόθεση βέβαια οτι θά τά καταφέρω . Μερικές φορές δέν ειναι τόσο απλό .
Ας κάνουμε πάντως κάποια προσπάθεια  !

                  *************         ************


-  Στό πλυντήριο...
- Ωραίο αμάξι , εχω ενα ίδιο αλλά σέ αλλο χρώμα .
- Το..δικό σας ειναι , τό πλύναμε  !!!

ΚΟΥΦΟ...
- Μπαμπά , η γιαγιά θέλει το Πίν της γιά νά σηκωθεί από τόν καναπέ...ποιό ειναι  ;
- Το πί της θέλει βρέ βλάκα...τό πί   !!

ΘΕΟΚΟΥΦΟ...
Παράτα τήν ρουτίνα...ζήσε επικίνδυνα , πάτα εκεί πού μόλις σφουγγάρισε η γυναίκα σου  !

- Παλιά εμενα στα μαθήματα , τώρα μένω από..βενζίνη  !

-  Μιά ξανθειά  :   Εχω κι'εγώ λεφτά στήν ακρη γιά ωρα ανάγκης.  Μήν δω ξαφνικά καμμιά ..γόβα μπροστά μου , καί δέν μπορω να την αγοράσω  !!!!!!

-  Εισαι γιά ραντεβουδάκι  ;
-  Οχι , είμαι παντρεμένη..
-  Σιγέ ρέ κοπέλα μου , κι'εγώ εχω τηλεόραση  αλλά..πάω καί κανένα σινεμα  !!

- ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ...
-Μά τί λέμε...
" Τά καλύτερα ερχονται οταν δέν τά περιμένεις "...
Λές καί τά ασχημα ρωτάνε πρωτα , μήν τυχόν και ελθουν ακάλεστα...!

- Αστα ρέ φίλε , αυτες τίς μέρες μου μιλάει η γυναικα μου ακαταπαυστα...λέει..λέει..λέει  !
- Κι'εσύ τί κάνεις  ;
- Κουνάω καταφατικά τό κεφαλι μου...ό χρόνος θά δείξει σέ τί μαλακίες εχω..συμφωνήσει   !!!!
Διηγειται η ξανθειά...
-  Αστα..πηγα χθές σέ ενα ζαχαροπλαστείο πού η ταμπελλα του έγραφε  :  Παραδοσιακά γλυκά από τό 1920 .
Παραμύθι...ζήτησα από τήν πωλήτρια ενα προφιτερόλ τού..1976 καί δέν ειχε καί...γέλαγε κι'από πάνω η χαζη   !!!!!!!

-  Πόσο χρονών εισαι  ;
-  Δέν τό ρωτάνε αυτό σέ μιά γυναίκα...
-  Καλά..πόσα κιλά εισαι  ;
-  Εντάξει..θά σού πω πόσων χρονών είμαι..!!!!!!

Διάλογος....
-  Τρεις λαλουν και δυό χορεύουν....
-  Excuse me...?
-  Three lalala and two..opa opa  !!!!



ΚΟΥΦΟ...
-  Πώς σέ λένε κούκλα  ;
-  Νία ..
-  Από τό Αντωνία  ;
-  Από τό ..άδειασέ μου τήν γωνία  !

ΠΟΝΤΙΑΚΟ...
Γιατί οι Πόντιοι ακουμπάνε το laptop τους στό παράθυρο  ;
-  Γιά νά εχουν...windows   !!

ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΚΟΟΥΣ....
-  Τί σχολή εχεις τελειώσει  ;
-  Marketing .
-  Καί μέ τί ασχολείσαι  ;
-  Construction manager of souvlaki...τυλιχτής πιτόγυρων μωρέ!!!!!!!!!!!

Τρέλλα....
Εβαλα πλυντήριο καί εκει πού κάθομαι αραχτός στόν καναπέ , τό βλέπω νά κάνει θόρυβο , νά χτυπιέται καί νά..περνάει από δίπλα μου...
Καί λέω...τί εγινε ρέ μάγκα μου..θά τα απλώσει κιόλας  ;

ΓΙΑ ΥΣΤΕΡΙΑ.....
Εστρωσα χθές σατέν σεντόνια , εβαλα τίς σατέν πυτζάμες μου καί έπεσα γιά ύπνο...
Ξύπνησα σήμερα..5 χλμ νοτιοανατολικά   !!!



ΦΟΒΕΡΟ.....
- Αν δέν φύγει σύντομα τό μανάρι από δίπλα μου , μέ βλέπω νά πηγαίνω από...ανακοπή ..ρουφήγματος κοιλιάς  !!

Τό πρώτο τάμπλετ της ιστορίας ηταν το Καρέλια κασετίνα...
Εγραφες από διευθύνσεις και τηλέφωνα , μέχρι καί σχεδιάγραμμα οικοδομης  !!

Κι'άλλη άσπρη τρίχα..μάλλον μεταμορφώνομαι σέ ..κύκνο  !

Τό σωστό ζειμπέκικο χορεύεται προσπαθώντας να βγεις από θάλασσα πού εχει από κάτω πέτρες  !

Τρίτη μέρα δίαιτας καί αρχισα να ρουφάω τά σουσάμια μέσα από τό...πληκτρολόγιο  !!

Ωρες - ωρες μέ πιάνει μία τρέλλα...Τίς υπόλοιπες παίρνω τά χάπια μου  !!

-  Γιατί κλαις  ;
-  Μέ ειπε άσχημηηη....
-  Ελα ..μήν κλαίς...καμιά γυναίκα δέν ειναι ασχημη..σήκωσε τό προσωπάκ....Ο Χριστός καί η Παναγία   !!!!!!!!!!

Καταστροφή λέγεται τό φτέρνισμα τήν ..ωρα πού κατουράς  !

  Οταν λέει ενας αντρας  "  θά τό φτιάξω  " ..εμπιστεύσου τον.
Θά τό φτιάξει . Δέν ειναι ανάγκη νά του τό θυμίζεις 
κάθε...μήνα   !!

-  Οταν ακους μιά γυναίκα νά λέει λέξεις οπως " συστημικό "  , ρεφορμισμός , ιδεολογικοπολιτική....νά  ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ  ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ  !!

ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΚΟΟΥΣ.....
- Αρχίζω πάλι νά μετράω πρόβατα γιά νά κοιμηθω...
Τί νά δώ....Λείπανε δύο .
Αστυνομία , κακό , 4 τό πρωί κοιμήθηκα...
Ειναι να μήν σου τύχει  !!!!!!

Εβαλα τά συμπτώματά μου στο internet κι'απότι φαίνεται...πρέπει νά εχω...πεθάνει εδω καί περίπου 5 μέρες !!!

- Σήμερα ξέχασα νά πάω γυμναστήριο γιά 10η συνεχη χρονιά  !!!

-  Τζάμπα στεναχωριέσαι...
-  Γιατί εσύ...πληρώνεσαι  ;      !!!!!!!!!

-  Αν ο καφές μάς ξυπνούσε , η κυβέρνηση θά τόν ειχε κηρύξει παράνομο  !

Τρέλλα.....
-  Ρέ μάνα , σούπα την πίτσα νά μού τήν κόβεις σέ 6 κομμάτια..όχι σέ 8...άν φάω 8 κομμάτια θά ..σκάσω ....
Τί δέν καταλαβαίνεις  ;          !!!!!!!!!!!!!!!!!

-  Δηλαδή υπαρχουν ανθρωποι πού πάνε καί τρέχουν..ετσι 
απλά  ;  χωρίς νά τούς κυνηγάνε  ;       !!!!!!!!!!!

-  Οταν ενας αντρας ανοίγει την πόρτα τού αυτοκινήτου του στήν γυναικα , 2 πράγματα μπορει να σημαίνει  :  είτε τό αυτοκίνητο ειναι καινουργιο είτε ή γυναίκα  !!!!!!!

ΘΕΟΚΟΥΦΟ....
-  Ανοίγω τήν πόρτα κύριε δικαστά...καί τήν βλέπω ολόγυμνη μέ τον γκόμενο . Μού λέει..." χτύπα ρέ μαλάκα "...κι'εγώ της εχωσα τρία μπουνίδια .
Πού νά καταλάβω οτι εννοουσε...τήν πόρτα   !!!!!!!!!

-  Αγόρασα σήμερα εναν αναπτηρα μέ τεραστια φλόγα γιά να μήν σβήνει μέ τον αέρα .  Φοβερός...
Επίσης νομίζω οτι είμαι πιό ωραίος...χωρίς φρύδια   !!!!

ΣΩΣΤΟ  ΕΡΩΤΗΜΑ....
Πότε ολοι οι ανδρες εχουν τίς γυναικες τους στά..ωπα ωπα  ;
Μόνον όταν παρκάρουν  !!!!!!

Και αφου σας αφησα να γελάσετε λίγο , σας δίνω καί τήν χαριστικη βολή μέ μιά σειρά γελιογραφιών....