Sunday, October 12, 2014

12:30 PM
Κυριακη..ημερα που χαλαρωνουμε...
            ××××××××××       ×××××××××
- Της εξηγεις για..16η φορα τι ειναι το offside και το ξεχναει
σε 15 δευτερολεπτα .
-  Θα θυμαται για παντα ομως , οτι μια Τριτη , πριν 7 μηνες ,
στις 18.36..της ειπες οτι παχυνε  !!
             ××××××××××       ××××××××××
- Γιατρε μου , καθε πρωι που ξυπναω εχω τρομερο πονοκεφαλο , ναυτια και δεν με κρατανε τα ποδια μου .
Μετα απο 15 λεπτα ομως , ολα μου περνανε .
Τι πρεπει να κανω  ;
- Να σηκωνεσθε..15 λεπτα αργοτερα  !!!
              ×××××××××××      ××××××××××
- Γιατρε , πριν την εγχειρηση δεν ειχατε μουσι .
- Δεν ειμαι ο γιατρος παιδι μου , ειμαι ο Αγιος Πετρος  !
              ××××××××××××      ×××××××××××
- Μην με προκαλεις γιατι δεν ξερω κι'εγω τι θα γινη...
- Γιατι ρε , τι θα γινη  ;
-Αφου σου ειπα , δεν ξερω  !
               ××××××××××××       ×××××××××
- Ο σκυλος μου , ολη μερα τρελλαινεται να γλυφη κοκκαλα..
μαλλον πρεπει να εχη..οστεοπορωση !
                ××××××××××××    ×××××××××××
ΤΑ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΑ ΗΔΗ ΕΡΩΤΑ ΕΙΝΑΙ  :
Γαλλικος ερωτας  :  Αυτη τον αγαπα , αυτος αγαπαει
αυτην κι'αλλη μια .
Αγγλικος ερωτας  :  Αυτη τον αγαπα , αυτος αγαπα
και καποιον αλλο .
Εβραικος ερωτας  :  Αυτη τον αγαπα , αυτος αγαπα τα λεφτα
πρωτα και μετα αυτην .
Αμερικανικος ερωτας  :  Αυτη τον αγαπα ,  αυτος αγαπα
και την πατριδα του .
Κινεζικος ερωτας  :  Αυτη τον αγαπα , αυτος δεν εχει χρονο..
δουλευει στο εργοστασιο ολη μερα .
Ελληνικος ερωτας  :  Αυτη τον αγαπα , αυτος αγαπα
την μαμα του .  !!!
                    ××××××××××××       ×××××××××××
-  Ενα παντρεμενο ζευγαρι γυρω στα 60 , γιορταζει τα 40
χρονια γαμου σε ενα ησυχο ρομαντικο ταβερνακι .
-  Ξαφνικα , μια ομορφη νεραιδα εμφανιστηκε και καθησε 
στο τραπεζι τους . Και τους ειπε  :
-  Θα σας χαρισω απο μια ευχη στον καθενα , τι θα θελατε  ;
Η γυναικα απαντησε  :
-  Να , θα ηθελα ενα ταξιδι γυρω απο τον κοσμο με τον
αγαπημενο μου συζυγο  !
Η νεραιδα , κουνησε το μαγικο ραβδι της..και πουφ !...Δυο
εισιτηρια πρωτης θεσης στο Queen Mary II...εμφανιστηκαν
στα χερια της γυναικας  !
Ο συζυγος αφου σκεφτηκε λιγο , με πονηρο υφος ειπε  :
-  Λοιπον ολα αυτα ειναι πολυ ρομαντικα , αλλα μια ευκαιρια
σαν κι'αυτη δεν ξαναρχεται ευκολα ..
-  Συγγνωμη αγαπη μου , αλλα η επιθυμια μου ειναι να εχω 
μια γυναικα 30 χρονια μικροτερη απο μενα  !
                               ÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Η συζυγος αλλα και η νεραιδα οταν τον ακουσαν απογοητευτηκαν πολυ..αλλα μια ευχη ειναι μια ευχη  :
Και αμεσως η νεραιδα κουνησε το ραβδι της..και πουφ !
..ο συζυγος εγινε  92 ετων  !!!
ΗΘΙΚΟ  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ  :  Οι αντρες που ειναι αχαριστοι ,
πρεπει παντα να θυμουνται , οτι οι νεραιδες ειναι γυναικες !!
               ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Και οπως παντα , 2 καλα στα αγγλικα ..
( as always two good ones in English ) ..
-Three drunk guys entered a cab .
The cab driver knew that they were drunk , so he started the
engine and turned it off again .
He told them  :  -  We have reached !
The first guy gave him money , the second said " thank you " .
The third guy gave the driver a slap  !
The driver was shocked , thinking the third drunk KNEW what
he did . But he asked  :  " What's that for ? "
The third guy replied  :  " Controll your speed next time ..
..you nearly killed us " !!!!
               ×××××××××××××       ×××××××××××××
While taking the interview , the employer asked the candidate  :
-  How long did you work during your previous job  ?
-  30 years .
-  And what is your age  ?
-  25 years..
The employer was surprised and asked the candidate that how
it is possible that you are 25 and have an experience of 30 years.
And the candidade  :  ...Overtime  !!!
 ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷