Thursday, October 30, 2014

7:23 PM
Απ'ολα εχει ο μπαξες...
          ××××××××××      ××××××××     ×××××××××
Για να δω , θα το βρειτε  ;
- Γιατι μια ξανθια πηγαινει συνεχεια στους αγρους  ;
- Μα για να δειξη στους αλλους οτι ειναι..καλλιεργημενη  !!
           ××××××××××××         ×××××××××××
- Τι να βαλω σημερα  ;
- Ετσι οπως εισαι , τα κλαματα  !!
            ××××××××××××         ×××××××××××
Οταν κραταω μια σοκολατα , ακουω παντα δυο φωνες  :
Η μια μου λεει..φατην , και η αλλη μου λεει " την ακουσες
τι σου ειπε..ΦΑΤΗΝ "  !!!
            ×××××××××××××         ××××××××××××
Οι αντικαπνιστες που ισχυριζονται πως το παθητικο καπνισμα ειναι πιο επικινδυνο απο το κανονικο , γιατι δεν ξεκινανε το κανονικο..να μην μας τα πρηζουν  !
            ×××××××××××××          ××××××××××××
- Πως εισαι  ;
- Χαλια !
- Δεν εννοουσα εμφανισιακα ρε συ  !!!
            ×××××××××××××           ××××××××××××
..χθες ειχα ΜΙΑ πεινα , που μου ερχοταν να φαω τα ΠΑΝΤΑ ,
αλλα επειδη ειναι..προστατευομενο ειδος , εφαγα μια κρεπα  !!
            ×××××××××××××           ××××××××××××
Ξυπναει ο Αμερικανος , jogging ,εφημεριδα , δημητριακα .
Ξυπναει ο Ελληνας..3 κουταλιες καφε , μισο πακετο τσιγαρα ,
φυλλαδιο του Κωτσοβολου  !!
            ××××××××××××××          ××××××××××××
Δεν ξερω τι μου φταιει . Ρε συ , θελεις να παντρευτουμε..να
μου φταις εσυ για ολα ;
             ××××××××××××××         ×××××××××××××
...να σου λεει  :  " Εισαι οτι καλυτερο μου εχει συμβη " ..και να αναρωτιεσαι..τι σκατα ζωη ειχε μεχρι τωρα  !!!
             ×××××××××××××           ××××××××××××
Το " δεν ειναι αυτο που νομιζεις " , ειναι ΠΑΝΤΑ αυτο που
νομιζεις , συν κατι αλλο που δεν εχεις παρει ακομη ..χαμπαρι  !
             ×××××××××××××           ××××××××××××
- Εχεις κατι να πιουμε  ;
- Μονο νερο..
- κατι πιο σκληρο  ;
- παγακια  !
             ××××××××××××××         ××××××××××××××
ΕΝΤΕΛΩΣ  ΚΟΥΦΟ  :  ..Μετρησα τα λαθη μου
και παλι λαθος μου βγαινουν  !!
              ×××××××××××××          ×××××××××××××
- Μπαμπα , γιατι παντρευτηκες την μαμα  ;
- Απορεις και συ παιδι μου εε ;
              ××××××××××××            ××××××××××××
- Τι καρουμπαλο ειναι αυτο ρε συ..
- Με κτυπησαν τα παπουτσια μου..
- Στο κεφαλι ρε βλακα  ;
- Αφου εκει μου τα πεταξε η καργια  !!!!
              ×××××××××××××           ××××××××××××
Συναντιωνται σε μια γιορτη , δυο ζευγαρια γονεις που εχουν
πολλα χρονια να τα πουν .  Λεει , η μια απο τις δυο μητερες  :
- Εμας η κορη μας , τα πηγε πολυ καλα στην ζωη της .
Στο σχολειο τα εφτιαξε με εναν καθηγητη της και το εβγαλε
με αριστα . Στην συνεχεια εκανε το ιδιο στο πανεπιστημιο ,
και τελειωσε σε χρονο μηδεν .
Μετα , τα εφτιαξε με εναν πλουσιο επιχειρηματια , που την
ειχε στα ωπα-ωπα . Και στο τελος παντρευτηκε εναν ζαπλουτο
ηλικιωμενο και περναει ζωη χαρισαμενη..
Τι να σας πω..ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι  !
- Παιρνοντας τον λογο η αλλη μητερα λεει εμφατικα  :
..Και εμας η δικη μας κορη εγινε πουτ@ν@.. αλλα δεν
ειμαστε καθολου ευχαριστημενοι  !!!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷