Thursday, May 21, 2015

7:03 PM
 
 
 
Σημερα , αν συμφωνειτε...προτεινω να χαλαρωσουμε  !
Νομιζω οτι στις...τρελλες μερες που ζουμε ειναι οχι απλως απαραιτητο αλλα ταυτοχρονα μας κανει να ..αφηνουμε για λιγο
τα αγχη μας σε δευτερο πλανο...
            ****************         **************
Εχω εναν φιλο επιπλοποιο που προσφατα βρεθηκε στην Γαλλια για μια εκθεση στο design επιπλων .
Μολις επεστρεψε , αρχισε να μου μιλαει με ενθουσιασμο και θαυμασμο για τις Γαλλιδες...
-  Ακου τι εγινε μου λεει .
-  Ειμαι ολος αυτια , του λεω .
-  Κατεβαινω καποια στιγμη στο bar του ξενοδοχειου και χαζευω στην τηλεοραση . Γαλλικα δεν ξερω λεξη και εχω σπασθει. Βλεπω απεναντι μου μια τρομερη γκομενα..την κοιταζω , με κοιταζει αλλα...
Αφου δεν ξερω να της πω τιποτα..παιρνω ενα χαρτι και ζωγραφιζω ενα φλυτζανι .
Της το δειχνω , και..σκετη γατα η Γαλλιδα καταλαβε αμεσως οτι της προτεινα να παμε για καφε .
Παμε λοιπον σε μια καφετερια και πινουμε τον καφε μας..
Την κοιταζω..με κοιταζει αλλα...
Περασε η ωρα , νοιωθω οτι θελει να φυγουμε , αλλα δεν θελω να την χασω . Παιρνω λοιπον μια χαρτοπετσετα , και ζωγραφιζω ενα πιατο και ενα μαχαιροπηρουνο  !
Σκετη γατα η Γαλλιδα , καταλαβε οτι της προτεινα να παμε για φαγητο . Πηγαμε λοιπον , φαγαμε , ηπιαμε τα Μπορντο μας περασε η ωρα..
Κακο πραγμα να μην ξερεις να πεις μια κουβεντα...
Δεν ηθελα να την χασω , και οταν καταλαβα οτι επρεπε να φευγουμε , ζητησα λογαριασμο και ζωγραφισα στο χαρτι ενα ποτηρι . Η γατα , καταλαβε αμεσως οτι της ζητουσα να παμε για ποτο . Πηγαμε , τα ηπιαμε κανονικα , ακουσαμε ωραια μουσικουλα ...περασε πολυ η ωρα και..ξαφνικα παιρνει η γκομενα ενα χαρτι , και μου ζωγραφιζει..τι νομιζεις  ;
Ενα κρεβατι  !
Τρελλαθηκα φιλε μου ..
Σκετη γατα η Γαλλιδα , οχι πες μου..που το καταλαβε
η ατιμη πως ειμαι..επιπλοποιος  !!!!!!!
         :::::::::::::::::::::::::::::::::::::       ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Η 19χρονη κορη , ομολογει στον πατερα της πως εχει μεινει εγκυος...
Γινεται της μουρλης , φωνες , κακο , ενα χερι ξυλο και με παρεμβαση της μαμας ο πατερας συμφωνει να δει τον ενοχο
για να συζητησουν την κατασταση...
Σαββατο απογευμα ο πατερας στημενος στο παραθυρο περιμενει με αγωνια να εμφανισθει ο ..προκομενος  !
Καποια στιγμη , βλεπει μια Maserati , να στριβει απο την γωνια
και να σταματα μπροστα απο το σπιτι τους .
Απο μεσα βγαινει ενας super καλοντυμενος 50αρης που κτυπαει το κουδουνι . Του ανοιγουν , τον περνανε μεσα , του σερβιρουν ουισκυ και..ξεκιναει η κουβεντα  :
-  Ακουστε κυριε λεει ο τυπος , για γαμο δεν ακουω κουβεντα .
Αποκλειεται παντελως . Εξ'αλλου ειμαι παντρεμενος και δεν σκοπευω να χωρισω με την γυναικα μου  !
-  Μα τι πραγματα ειναι αυτα ..εκρηγνυται ο μπαμπας  !
-  Οπως ακριβως σας τα λεω . Θα αναγνωρισω το παιδι και αν ειναι αγορι , θα του δωσω 2 εργοστασια , ενα στην Πατρα και ενα στην Λαρισα ,ακομη 2 πολυκατοικιες για τα νοικια στο Κολωνακι , μια βιλλα στην Μυκονο καθως και ενα σκαφος .
Αν παλι ειναι κοριτσι , δεν θα της δωσω τα εργοστασια ..γιατι δεν θα μπορεσει να τα δουλεψει .
Ομως θα τα αντικαταστησω με 10 μεζονετες στα βορεια προαστεια , δυο ξενοδοχεια στην Σαντορινη και μια σειρα απο ακινητα στην Κρητη...
...Και συνεχιζει ακαθεκτος  :
-  Αν , αν λεω τωρα ..αποβαλλει..
-  Στοοοπ , πεταγεται ο πατερας....εεε καλα τωρα , τοτε
στην φερνουμε και την..ξαναπηδας , εκει θα κολλησουμε !!!!!!!!
                 :::::::::::::::::::::::::::::::        ::::::::::::::::::::::::::::::::::
Η κορη  :  Μπαμπα , χθες ενας νεαρος απο το σχολειο μου ειπε κατι που δεν πολυκαταλαβα . Μου ειπε πως εχω ενα καταπληκτικο σασι , δυο πανεμορφα αμορτισερ και δυο φοβερους προφυλακτηρες !  Τι εννοουσε  ;
Ο Μπαμπας  :  Αμα ξαναδεις τον νεαρο , πες του οτι ετσι και ανοιξει το καπο για να μετρησει τα λαδια , τοτε θα του τσακισω την πισω εξατμιση  !!!!!!!!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷